Latvijā suņus-pavadoņus redz ļoti reti, bet tie varētu palīdzēt simtiem neredzīgu cilvēku. Latvijā ir 9478 cilvēki ar redzes traucējumiem. Uz 677 cilvēkiem ir tikai viens suns-pavadonis.
Mēs, uzzinot par šo situāciju, 2019. gada aprīlī radījām sociālo kampaņu “Acis iet skolā”, kuras galvenais tēls ir Joko – jauna labradoru šķirnes sunīte, kurai ir dotības un spējas kļūt par nākošo suni-pavadoni Latvijā.
Ar sabiedrības un sociāli atbildīgu uzņēmu atbalstu mēs 5 mēnešu laikā ieguvām 6198 EUR un līdz ar 2019. gada septembri kampaņa tika noslēgta, jo Joko devās savās skolas gaitās.
Mūsu kampaņas mērķis bija ne tikai gūt līdzekļus suņa uzturēšanas un skološanas vajadzībām, bet galvenokārt palīdzēt sabiedrības neredzamai daļai kļūt kaut nedaudz redzamākai.
Kampaņa tika arī atzinīgi novērtēta sabiedrisko attiecību konkursā Mi:t&links Baltic communication Awards, 2019, kur kategorijā Bezbudžeta kampaņa ieguva 2. vietu.
Mūsu sapnis ir realizēt šo kampaņu arī citviet pasaulē, piedāvājot kampaņas veiksmīgo stratēģiju izmantot organizācijām, kas audzē un trenē suņus pavadoņus, tādējādi veicinot iecietību pret neredzīgu cilvēku vajadzībām arī pasaules mērogā.